Уважаеми клиенти, вече заработи сервиза на ЕксБорн България ООД за роботи прахосмукачки.
Можем да предложим сервиз на Вашите домашни помощници от следните марки:
Roborock, Dreame, Mijia, Xiaomi, Roidmi.
Също така предлагаме и профилактика на роботи прахосмукачки - ако вашият
робот си променя звука, не смуче достатъчно силно, намалява времето на
работа - НИЕ СМЕ НАСРЕЩА!
Предлагаме диагностика и профилактика на
роботи прахосмукачки, за които се съмнявате, че не работят както трябва!
Ремонтите ще бъдат извършвани от квалифицирани специалисти и с оригинални резервни части доставени директно от производителя.
За въпроси и контакти можете да попълните формата за контакти тук.
След приемането на техниката Ви за ремонт, ние извършваме диагностика и ви се обаждаме с конкретна цена за ремонта. За да достигнем до правилно диагностициране в някои от случаите се прави неколкократно сглобяване и разглобяване на уреда и многократни тестове, затова има такса за диагностика от 40.00лв., която влиза в цената на сервизната услуга ако уреда бъде отремонтиран.
След получаване на съгласие от ваша страна с цената на ремонта включваща и смяната на нужните резервни части, ние ремонтираме вашата техника и я тестваме неколкократно.
Имайте предвид, че преди изпращане на продукт за ремонт, той трябва да бъде добре почистен от Вас за да се осигурят хигиенни условия за работа върху него! В противен случай можете да бъдете таксувани за почистване от сервизните техници!
Препоръчваме Ви при активно ползване на робота, при наличието на по-голямо количество отпадъци, наличието на домашни любимци или друг вид замърсител да изпращате уреда за пълна профилактика и почистване минимум на 12 месеца.
При стандартно замърсяване на помещенията и редовно използване на робота за почистване Ви препоръчваме следната смяна на консумативи:
- странични четки - от 3 до 6 месеца
- HEPA филтър - задължително до 3 месеца
- основна четка - от 3 до 6 месеца
- профилактика/почистване - 6/12 месеца
Ценоразпис на сервизните услуги: |
Къде да изпратя или донеса прахосмукачката? |
|
Моля, опаковайте вашия робот прахосмукачка, док станция и зарядно устройство по сигурен начин и ни ги изпратете с бележка, в която обяснявате естеството на проблема, както и лична информация за обратна връзка с вас (име, имейл, мобилен телефон, обратен пощенски адрес) на адрес: София, ул. Вихрен 10ЕксБорн България ООД |
*Моля, имайте предвид, че всички допълнителни части или ремонти се заплащат допълнително. Това ще бъде обсъдено и обяснено преди започване на ремонта. | Ако сте от София, може да я донесете на място. Всички пощенски разходи са за сметка на клиента. За всички други въпроси се обадете на телефон 0876 02 04 13 |