Китайският технологичен гигант Xiaomi навлиза в Европа, но не чрез официалната продажба на своите продукти. Производителят ще произвежда своите продукти и на стария континент.

 

Нова фабрика на Xiaomi в Турция

 

Производството ще бъде разположено във фабрика в Турция. Площта му е 14 хиляди квадратни метра и беше пуснат в експлоатация в сътрудничество със Salcomp, който е известен с производството на аксесоари за смартфони, както и други продукти. Годишният производствен капацитет на фабриката е 5 милиона смартфона.

Около 2000 души ще намерят работа в него, инвестицията във фабриката е около 30 милиона долара. Една от основните цели на китайското общество е да стане част от регионите, в които продава своите продукти. И това чрез създаване на добавена стойност под формата на самото производство.

 

Смартфоните вече се произвеждат в Турция

 

Турция е четвъртата държава, в която Xiaomi ще произвежда. Голямо предимство е и неговото стратегическо местоположение на границата на Европа и Азия. В случай, че не знаете, компанията отвори своя собствена в Турция първият магазин през 2018г.

xiaomi седалка

Целта на инвестицията е също да допринесе за развитието на икономиката на страната. Други китайски производители се готвят официално да навлязат на турския пазар - Tecno в Oppo. В Турция в момента произвежда и южнокорейския Samsung, който все още е най-големият производител на смартфони в света.

 

Успешни продажби на смартфони Xiaomi в Европа

 

Xiaomi има изключителен успех на европейския пазар и по отношение на продажбите, той записва една по-добра година след друга. Потребителите оценяват отличното съотношение цена / производителност, удобната потребителска надстройка на MIUI, както и наличието на водещи модели.

Xiaomi tovaren

Компанията участва значително, например на испанския пазар, не Смартфоните Xiaomi също са сред най-продаваните в Словакия. Новата фабрика ще окаже значително влияние и върху скоростта на доставките на смартфони в Европа. Турция ще бъде своеобразен „мост“ между Европа и Китай.

В допълнение към ускоряването на доставките до Европа, доставките до други страни, особено в Африка и по-слабо развитите страни, също трябва да се ускорят. Xiaomi очевидно сериозно се занимава с експанзия.

Източник